Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 10 iulie 2010

Primul an de facultate

Uite ca de vreo cateva saptamani (nu stiu exact cate, cam de vreo 2 asa, nu stau acum sa numar) s-a terminat si primul meu an de facultate. Cum mi s-a parut? Hmm. a trecut mult prea repede si fara foarte multe evenimente (vorbesc strict legat de activitatea mea in cadrul facultatii). Era un cantec vechi de la o trupa veche de punk, Social Distortion. Story of My Life se numea. si era un vers acolo "high school seemed like such a blur". la mine e ceva de genu "college seems like such a blur". la fel de repede cum a venit la fel s-a si terminat. si nu mi-a lasat nici o impresie. nici pozitiva. nici negativa. pur si simplu a fost.
cand am intrat prima data in minunata sala 005 a universitatii din craiova, la deschidere si apoi la primele 2 cursuri din an, eram oarecum speriat. mereu mi-a fost frica un pic de schimbari, chiar daca pot sa zic ca ma adaptez repede. toti prietenii mei plecasera la facultate la bucuresti, doar eu ramasesem in craiova. si eram foarte speriat. dar m-am descurcat, m-am adaptat, mi-am facut prieteni noi.
initial eram foarte "excited" ca sa zic asa. mama facultate, sunt student, moa ce tare. mi-a luat cam o saptamana sa imi treaca entuziasmu. cursurile au fost interesante o parte din ele, dar nu au fost WOOOOOOOOW. au fost okay. si chiar ma gandeam. okay, fac cursurile astea, invat niste chestii (dintre care multa nu ma vor ajuta in vecii vecilor). dar eu cu ce ies? eram intr-o mare dilema.. apoi a venit AIESEC. dar despre asta voi vorbi in alta post.
colegii au fost okay, dar nu mai e aceeasi unitate care era in liceu. in liceu iti faci prieteni pe viata. in facultate iti faci cunostiinte. pot sa zic ca eu nici acum nu imi cunosc intreaga grupa. si nu ma refer la cei care nu vin la facultate. ma refer la cei care vin. dintr-o grupa de 43, sa zicem ca vin in mod constant la seminarii 25. din cei 25 nu stiu daca sunt 15 cu care am schimbat vreo vorba, si din cei 15 (daca sunt si ei)cu maxim 5 vorbesc in mod constant. si chestia asta chiar m-a dezamagit. nici in liceu nu eram la fel de apropiat cu toata lumea, dar macar stiam ca am ce discuta cu absolut toti din ei.
deci, ca sa nu o mai lungim degeaba, pot sa zic ca primul an de facultate a fost. si doar atat.nu si-a lasat amprenta cu nimic asupra mea. singurul lucru benefic care s-a intamplat in timpu asta e faptul ca am intrat in AIESEC.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu