Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 10 iulie 2010

Prima postare pe blog

Hmm. Mi-am facut si eu blog. e la moda am vazut. toata lumea are blog. am zis hai sa imi fac si eu. defapt eu vreau sa fac un experiment. nu anunt pe nimeni de blogul asta cam o luna asa si chiar sunt curios cati utilizatori o sa am. adica, daca voi avea utilizatori inseamna ca utilizatorii respectivi au gasit blogul meu cautand pe google sau ceva de genu, ergo ce scriu eu pe blogul meu e ceva ce lumea vrea sa citeasca. ma rog nu stiu daca intelegi ce vreau sa scriu, pentru ca cu exprimarea nu stau foarte bine. oricum ideea e sa vad cati cititori o sa am fara sa "mediatizez" blogul. nici macar intre cunoscuti. anyway sunt sanse mari sa vorbesc singur si sa fiu citit doar de mine:)). oricum o sa gasiti aici de toate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu