Faceți căutări pe acest blog

vineri, 23 iulie 2010

LPM si un pic de LMS

In sfarsit am ajuns si eu acasa dupa minunata experienta traita la caciulata. mai bogat in unele aspecte, mai sarac in altele (la capitolul incaltaminte in special).

A fost o conferinta super. ma rog nu am foarte multe alte conferinte la activ cu care pot face comparatie, defapt am decat una: RTS Spring 2010, care cu toti stim ca a fost organizata de Ploiesti,deci nu comentam. nu stiu cum a fost RTS meu adica cel din toamna 2009, dar acest LPM chiar mi-a dat sentimentul ca asa trebuie mereu sa fie o conferinta. si erau defapt 2 conferinta una dupa alta, deci trebuiau mult mai multe provizii. si au fost. extrem de multe. si cred ca o sa mai si ramana.

sesiunile au fost super tari, plenarele la fel (am avut parte de un super chair: give a round of aplauses for Dana Ilie pampampampampam pam pam pam) - reuseau mereu sa ma trezeasca dimineata si sa ma relaxeze noaptea si organizarea geniala. OC-ul adica Grigu, Tzu, Diana, Adi D, Mihai si Ovidiu merita toate aplauzile si multumirile delegatilor ( we love the oc, we do).

ce a fost foarte funny, a fost reactia noastra, adica a celor din LC Craiova fata de cei 6 trainee care ne-au insotit, in special fata cei 2 bulgari. In prima seara toata lumea ii injura de toate natiile si familiile lor de bulgari. eu unu chiar nu intelegeam de ce, pentru ca petrecusem mai mult timp cu ei (facand parte din OC-u proiectului pe care ei au venit). adica ma rog intelegeam ca uneori intrec masura cu gluma, dar per total mi se pareau okay.

dupa a2a seara, toata lumea ii iubea. ma rog cel putin, ii considera super tari. eu am avut ocazia sa lucrez cu ei in a2a zi de LPM la modificarea proiectului Meducation precum si la conceperea proiectului TTS (titieeeeeeeeeeeees) si pot sa zic ca ne-au fost de un real ajutor (aici nu trebuie uitata, Luda din Ucraina, ex VP OGX). o faza foarte tare pe care o pot spune in legatura cu Meducation (care este un PBOX pe OGX) si in general cu OGX-u este ca pot sa spun ca e departamentul despre care nu stiu aproape nimic (alaturi de TM). in RTS-u trecut ne-am impartit in 2 home-groupuri: unu crea un Pbox de ICX unu un Pbox de OGX. eu vroiam sa fiu in cel pt ICX pt stiam macar despre ce e vorba, dar soarta m-a facut sa cad in homegroupul pt proiectul de OGX. eram pus in fata in situatii extrem de ciudate: eu pana la momentul ala pur si simplu nu intelegeam conceptul de P BOX pe OGX. dar datorita lui Edu am reusit sa ma lamuresc si am resuit sa trasam primele schite a ceea ce avea s adevina Meducation.

m-am abatut un pic de la subiect. ideea e ca si in sesiunile de creat proiecte/revizuit proiecte vechi am cazut tot in home-groupul lui Edu si al sau Meducation. din nou dezamagire (nu pentru ca eram in home-groupul lui Edu, doamne fereste, il consider super tare pe om). as fi prefer din nou pe cel de ICX sau pe proiectul de ER. dar nu am vrut sa ma mut. nu pentru ca sunt "profesionist" cum glumeam eu prin conferinta, ci pt ca mi-am dat seama ca asa as afla si eu ami multe despre partea asta care mult timp a stat in bezna totala pentru mine adica OGX-ul. si pot sa zic ca m-am simtit super stand cu oamenii aia si storcandu-ne creierii pentru a revizui Meducation-ul si a crea TTS-ul (titieeeeeeeeeeeeeees). oricum eu intotdeauna as prefera sa stau o zi intreaga inchis intr-o camera cu 5-6 oameni la un brainstorming decat la un training. ma rog imi plac si trainingurile (atata timp cat au aplicabilitate practica :p ), dar prefer pe departe brainstormingurile. si prin chestia asta vreau sa-i multumesc lui Edu si celorlalti faci care sunt sigur ca au fost la fel de tari.

oricum, prin aceste lucruri povestite mai sus vroiam sa subliniez profesionalismul bulgarilor si faptul ca stiu foarte bine sa faca diferenta intre gluma/fun/betie si munca. si asta mi se pare cel mai tare la un om. sa stie ca atunci cand e de distractie e de distractie si cand e munca e munca. si bulgarii chiar au demonstrat ca stiu acest lucru si toata lumea este de acord cu mine in aceasta privinta.

acum sa vorbim un pic despre party-uri. au foarte reusite, cu muzica variata pe gustu tuturor (mai putin pe gustu meu, dar oricum am invatat sa ma distrez cam pe orice tip de muzica, chiar daca eu ascult aproape numai rock) si jocuri interesante. oricum, faptul ca eu nu m-am simtit la fel de bine ca ceilalti la petrecere a fost numai si numai vina mea. in prima seara eram rupt de somn si dupa ce s-a terminat petrecerea ne-am dus toti la culcare. in a2a seara.. a fost legen-wait for it- fucking dary!. adica a fost o experietna pe care nu o voi uita in viata mea. m-am imbatat atat de rau (si nu sunt mandru asta, sincer o spun) in cat am dormit in sant (no kidding) si m-am trezit in camera si nu am nici cea mai vaga idee cum am ajuns acolo. si cireasta de pe tort (maslina din martini, lamaia din cuba libre, cum vreti voi sa ziceti) a fost ca m-am trezit descult si nu am reusit sa imi gasesc adidasii nici pana in ziua de azi. si din acest considerent pot sa zic ca nu m-am distrat la fel de bine ca ceilalti. pentru ca am baut prea mult, prea repede si prea amestecat si adaugand faptul ca am fost si obosit am cazut lat (la propriu). si prin chestia asta am pierdut si restu petrecerii (care am inteles ca ar fi fost cea mai geniala). si de atunci mi-am luat un angajament fata de mine sa nu ma mai imbat in halu ala de rau. nu de alta, dar poate ca m-am facut de ras un pic, am ratat petrecerea si after party-u si mi-am pierdut si adidasii. faza cu dormitul in sant si black-outul (care pot sa jur este primul din viata), faptul ca m-am trezit in camera, nu stiam cum am ajuns si am avut un soc foarte mare prin faptul ca nu stiam unde mama dracu sunt (dar apoi am vazut fetele lui edu alex si dana si mi-am dat seama ca oriunde as fi e bine, nu am fost furat de nimeni) ar fi fost funny de povestit si chiar o experienta memorabila, dar faza cu adidasii a stricat un pic totul pentru mine. adica na, din exterior sunt sigur ca este funny pentru toata lumea, mai ales faza cu adidasii, dar pentru mine nu e chiar atat de funny (desi am ajuns sa fac si eu haz de necaz).

in a3a seara, toata lumea era extrem de obosita de la piscina cu apa de 36.6 grade incat foarte putina lume dansa. eu unul am baut un pahar de bere, 2 de cola si m-am culcat. nu stiu cum a fost aseara si cum va fi asta seara, dar sper ca cei care au ramas acolo se vor distra la maxim.

inchei aici alt post extrem de lung de al meu. vreau sa zic ca nu am decat cuvinte de lauda pentru cei care au facut posibila aceasta conferinta adica pentru oc, pentru eb/faci, pentru chair si nu in ultimu rand pentru delegati si sunt sigur ca si LMS-ul a iesit la fel de genial. eu am ramas cu experienta unei conferinte geniale, cu putin mai multe cunostiinte despre OGX-u si evident fara adidasi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu