Faceți căutări pe acest blog

duminică, 7 noiembrie 2010

Un nou post

m-am intors si eu inapoi la bloguit. as avea multe sa zic, mai ales daca ar trebui sa continui ce am inceput in postul anterior. dar sincer, unele lucruri trebuie spuse la un anumit moment. ce aveam eu de spus in legatura cu marea si in legatura cu multe alte lucruri, nu le mai pot spune acum. nu ca nu as avea ce sa zic sau ca le-am uitat, dar mi-am pierdut entuziasmul pentru in ele. daca vreau sa scriu despre un lucru trebuie sa scriu atunci imediat, cand inca imi e proaspat in minte si emotiile care mi le-a trezit nu au disparut. acum degeaba as scrie despre cum a fost in vama, sau despre cum a fost la festivalul medieval de la bistrita, la concert la iron maiden, la conferinta de finance sau la rock me. nu ar mai avea nici un farmec.
asta este fel de post test gen "Hello World" (programatorii stiu la ce ma refer) ca sa vad daca inca imi mai imi sta in fire sa scriu. si dap testu a reusit, pe ecran a fost afisat mare HELLO WORLD si eu inca am chef de scris.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu